12 Temmuz 2008 Cumartesi

pırlanta tüketimi

pırlanta tüketimi
Tüm dünyada yılda 68 milyar dolarlık pırlanta mücevher satılıyor. Bu satışların yarısı Amerikada gerçekleşiyor.
* Dünyada yılda 13 milyar dolar değerinde ham elmas üretiliyor.
* ABDliler büyük ve orijinal tasarımlı küpe seviyor. Tek taş pırlanta ve alyansı aynı yüzükte buluşturan tasarımları kullanıyor.
* Japonların kulakları delik değildir. Bu yüzden ince, zarif kolye ve yüzük tercih ediyorlar.
* Avrupalı tüketici tek taş pırlantalı ürünleri beğeniyor.
* Türk tüketicilerin tercihleri de Avrupalılara benziyor. Türk tüketiciler ABDlilerden farklı olarak tek taş yüzüğü ve alyansı ayrı alıyor.
* Araplar, büyük mücevherleri tercih ediyor. Yüzük, kolye, küpe, bileklikten oluşan setleri kullanıyorlar.

Hiç yorum yok: